Ogłoszenia‎ > ‎

Piąta edycja konkursu „Europa inwestująca w obszary wiejskie w obiektywie” dla młodych fotografów - amatorów (gimnazjum)

opublikowane: 4 lut 2014, 23:27 przez ZSP Prusy   [ zaktualizowane 4 lut 2014, 23:32 ]
Na stronie UMWD ogłoszono V edycję konkursu jak w tytule.

"Zachęcamy uczniów szkół gimnazjalnych do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym Europa inwestująca w obszary wiejskie w obiektywie”- V edycja. Celem konkursu jest promocja działań wdrażanych przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW 2007-2013). Konkurs adresowany jest do dolnośląskich gimnazjalistów pasjonujących się fotografią uczących się w szkołach zlokalizowanych w gminach realizujących projekty w ramach działań PROW 2007-2013 wdrażanych przez Samorząd Województwa.

Zachęcamy dolnośląskie gimnazja do nadsyłania do nas zdjęć swoich uczniów dotyczących realizacji Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 na Dolnym Śląsku obrazujących zmiany w regionie dzięki inwestycjom dofinansowywanym z EFRROW, mogą to być przykładowo fotografie: elementów architektury i krajobrazu, które powstały przy udziale środków unijnych, pokazujące zmiany lub nowe możliwości jednostek i całego społeczeństwa, prezentujące zmianę funkcji miejsc, podmiotów w wyniku dotowanych inwestycji.

Na fotografie czekamy do 2 czerwca 2014 r. Wówczas komisja konkursowa wyłoni najlepszych i przyzna atrakcyjne nagrody zarówno dla autorów najlepszych prac jaki i szkół, w których uczą się laureaci. Zapraszamy do udziału w konkursie!"

(Z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich sfinansowano ostatnio następujące  obiekty z naszej gminy: świetlica Wójcin, boisko Kondratowice, szatnia i boisko w Księginicach Wielkich, film o gminie, kronika Karczyna)

WAŻNE DATY:



•    do 31 marca 2014 r.-  należy zgłosić uczniów do konkursu 
•    do 2 czerwca 2014 r. należy nadesłać fotografie gimnazjalistów
•    30 czerwiec 2014 r. – rozstrzygnięcie konkursu


Do pobrania:


1. Zarządzenie;

2. Formularz nr 1;

3. Formularz nr 2.

Comments